Codename: Iceman

Sierra `90

gatunek: szpiegowska

Johna B. Westlanda, komandora z amerykańskiej marynarki wojennej poznajemy gdy przebywa na wakacjach na tropikalnej wyspie Haiti. Niestety, jego pobyt szybko się kończy i zmuszony będzie wrócić do Waszyngtonu. Wcielając się w postać Westland`a, otrzymasz za zadanie odbicie porwanego ambasadora z rąk arabskich porywaczy. Sierra tym razem wydała produkt nie wyróżniający się niczym od innych własnych produkcji tamtego okresu. Interfejs jak i grafika jest bardzo podobna do tej z KQ IV czy LSL3 i niczym nie zachwyca. Najbardziej denerwuje sekwencja sterowania łodzią podwodną gdzie każdy zły ruch może skończyć się zakończeniem przygody. Na dodatek szwankuje animacja a scena tańca bohatera to animatorski koszmarek. Niemal wszędzie możesz zginąć, to normalne w produktach Sierry, tu jednak zbyt często się to zdarza. Wydaje się że w zamierzeniu twórców, gra miała być podobna do serii Police Quest. Na każdym kroku musisz postępować według przepisów, wykonywać określone procedury tyle tylko że nie policyjne lecz marynarskie. W porównaniu jednak do PQ, ten produkt jest zdecydowanie gorszy.

solucja w wersji nagielskiej (eng.)  (2 425KB)

wstecz strona główna