Cruise for a Corpse

gatunek: science - fiction

Francja, rok 1927. Jako inspektor Raoul Dussentier, zostajesz zaproszony na spędzenie weekendu w podróży morskiej na pokładzie luksusowego jachtu "Karaboudjan". Niestety, zaraz po twoim przybyciu, ktoś w tajemniczy sposób zabija właściciela statku. Na miejsce zbrodni zostajesz ogłuszony i nazajutrz budzisz się w swej kajucie. Jako że zabójca nadal przebywa na pokładzie, by wyjaśnić zagadkę morderstwa będziesz musiał przesłuchać wszystkich gości zamordowanego milionera. W grze występują wszystkie cechy prawdziwego kryminału bowiem sam scenariusz oparty jest na schemacie i stylu powieści Agaty Christie. Świadczą o tym nie tylko metody prowadzenia przez Dussentiera śledztwa czy zadawania przez niego pytań ale także końcowa sekwencja gdzie wśród zebranych w jednym pokoju gości, wskażesz mordercę. Postęp w grze symbolizuje zegar a każda udana akcja posuwa czas do przodu wywołując kolejne zdarzenia dzięki czemu postacie zmieniają swój pobyt, pojawiają się nowe tematy pytań oraz przedmioty. Prosta, oszczędna- bez żadnych cieni, 256 kolorowa grafika nie razi oczu. Nowością jest wykonanie postaci metodą wektorową (patrz Another World) dzięki czemu bohater może bez straty jakości powiększać się i zmniejszać. Ciekawy jest również system sterowania Cinematique, prosty a zarazem funkcjonalny, wykorzystany również w innych produkcjach Delphine. Tu jednak programiści ulepszyli go. Teraz każdy przedmiot czy osoba ma indywidualne, przypisane do niej polecenia. Rozwiązanie to sprawdza się w stu procentach.

solucja  (3 154KB)

wstecz strona główna